26 April 2009

IT-generationens söndagspyssel

Det här med söndagar. Det är inte riktigt min stil alltså. Jag har ägnat åtskilliga timmar med att göra något så tråkigt som att rensa på min banksida, skapa ett nytt sparkonto, betala räkningar, gjort en budget osv osv. Jeez, det här med pengar är lite smått överjävligt men jag inser att det är för mitt eget bästa att försöka hålla koll (kollen har varit tämligen obefintlig hittills). Och när jag ändå var i gång så har jag städat i inkorgen till min mail samt raderat en massa konton på diverse olika jobbsökningssajter. My god, det var säkerligen ett tiotal och fem hade jag glömt bort att jag ens var medlem på. Internet alltså. Shit, det är nästan lite läskigt. Man bara: Tjoho, vill ni ha hela min personliga integritet? Jajamensan, nemas problemas klart ni ska få! Jag känner mig som värsta kändisen.

No comments: