20 November 2007

Att plocka fram minnen

Jag har pratat Kent-minnen idag med Anders:

Åsa säger (11:52):
För fem år sedan så såg jag dem också, här i Gbg....Tillsammans med en vän. Jag hade en lånad röd t-shirt, ett par tajta blå jeans som jag snott från syrran och en svart vinterjacka över. Och på natten sov vi i ett kök nånstans i Masthugget och så fick jag nästan hjärntumör av min 5110 eftersom jag pratade med dig tills batteriet tog slut.

Anders säger (11:53):
Hahaha, det minns jag!

Anders säger (11:53):
Det var ett dyrt jävla samtal!
__________________________________

Och med Tobias:

Tobias säger (11:57):
Mitt bästa Kent-minne: Discolada i Överlida. Kompisen hade precis fått körkort, vi åkte dit nyktra. Lokalen rymmer 2000. Kanske 200 var där för Kents skull. Isola.

Åsa säger (11:58):
Gud vad du är gammal.

Tobias säger (11:58):
Mm...V&A var kass, däremot var D&JD helt ok

Tobias säger (11:58):
Jepp ;)

No comments: