11 August 2007

Lördagsfilosofi

Jag har funderat på livet. Det är precis lika djupt som det låter. Jag har vänt och vridit på alla tänkbara ting. Om jag kommit fram till något är en annan femma. Och det är en annan historia. Men poängen är att jag har funderat. Alla borde göra det lite då och då. Bara ett litet tips.

Eftersom dagarna på båten flyter ihop till en enda lååång dag hade jag glömt att det är lördag idag. Att de flesta jag känner på torra land är ute och har roligt. Jag har också roligt. I min egna lilla båtvärld, men det är självklart inte samma sak. Till råga på allt är det extra kul med Way Out West i staden som trots ockerpriser på biljetter lyckades bli slutsålt. Buhu, jag vill också!

Jag önskar jag kunde berätta för dig om vad jag önskar mig. Men det kan jag inte. Suck - kan du inte bara fråga? Det är enklare att ge ett svar än att bara berätta...

No comments: