12 October 2008

Årets första julmagasin

Jag vill inte påstå att jag på något som helst vis bidrar till någon julhysteri. Jag bara råkar tycka att juletider är mycket mysigt och inte på långa vägar är en högtid som egentligen är till för "barnen". Så nu är årets första julmagasin är införskaffad! Allers julmagasin. Det är inte alls någon tanttidning för den som tror det. Det må hända att vanliga Allers har en tantstämpel men julnumret innehöll många fina tips och idéer (även för den som är tjugotre år). Ska man hinna med allt pyssel är det lika bra att börja med en gång.

Heja julen!

1 comment:

Ingrid said...

Men vad är det med dig, syster nummer 1 och mamma - är ni helt från vettet - det är mer än TVÅ månader kvar till jul... Jag håller starkt på hösten fortfarande! Jag har inte ens planterat alla mina vårlökar ännu!