15 January 2007

Tillbaks till civilisation och alla mördare

Jag är tillbaka i civilisationen (efter mycket om och men). Jag äter take-away och jag har varit ute och vandrat. Men...

...det är inte bra att vara ute och vandra i motvind och med ett par öl i kroppen. För man ser inget annat än en massa förvridna skuggor. Man hör inget annat än konstiga ljud. Och alla som är ute är självklart ute för att mörda dig. Så är det. Det är kvällar som denna man önskar att man vore stor och stark. Men så är det inte. Men hem kom jag ju ialla fall. Visserligen skrämde jag halvt livet ur mig själv med min livliga fantasi och det var tre hundar som morrade lite på mig. Men hem kom jag ju. Med alla ben i behåll, men med ett något svagare hjärta.

Det var trevligt att träffa The babe from Canada och The volcano-guy igen.

Dagens "det du inte visste": kall thai-take away är riktigt delikat.

No comments: