12 January 2007

Att leva med katter och ugglor

Jag lider av sömnbrist. Det är jag, katterna, ugglorna (och en och annan enstöring av Skrot-Nissetyp) som är vaken på natten. Det är enklare att fundera då. Det är inte så mycket surr från andra människors tankar. Men mina nattliga tankestunder börjar få konsekvenser i den dagliga verksamheten. I morse gick jag exempelvis rakt in i en järnstång på spårvagnen, vilket resulterade i en rejäl bula och en stund i skam medan hela vagnen guppade i takt med allas skratt.

Min lägenhet behöver packas. Det är sjukt hur mycket saker man samlar på sig. När jag kommer hem från England ska jag leva i strikt feng shui.

Och på tal om ingenting alls, men vem sjutton bryr sig om Let's dance??

1 comment:

Anonymous said...

Vi är många bryr oss om let's dance. Det är kanske inte just du eller jag. Men där är ju så många som tycker om att se på dålig TV.