21 March 2009

Sötaste tvåan

När jag skulle byta 3:an i förorten mot något lite mindre och mer centralt flyttade jag till en 2:a i hjärtat av Göteborg. Det var kärlek för första ögonblicket, trots mörkgrön hall, apelsinfärgat sovrum, citrongult vardagsrum med en randig soffa. De smurfblå köksluckorna har förblivit blå, trots att det stod toppen av "make-over-listan". Men orken tog slut efter att jag målat om hela lägenheten och köksluckorna har kommit att bli en del av charmen av lägenheten.

Jag ger er: Den sötaste tvåan i hjärtat av Göteborg! (Okej, jag kanske är en smula partisk...)






2 comments:

Kristin said...

Hej Åsa, du har det så fint! :-) Bordet blev ju bra i köket också (första gången jag ser det).

Kram och hoppas ni njöt av solen igår!
/K

Ingrid said...

Jag tycker det vore på plats att någonstans nämna din älskade syster i Bohuslän som möjliggorde det lilla lägenhetsbytet...

Håller med syster nr 1 - fint har du!

Kram I