12 May 2007

På diskotek

Suck och snark.

Aftonbladet har börjat med "Singelspecial". Jag lämnar ämnet med dessa rader.

Som sedvanligt vallfärdade alla partajsvidade flickor och pojkar till Union. Tentaperioderna har dock gjort många skygga och det var inte fullt så packat med folk som det brukade. Vilket i och för sig jag inte brydde mig nämnvärt om. Det blev ju bara större plats för mig att utöva mina dansmoves. Vilket jag utnyttjade till fullo och såg förmodligen väldigt töntig ut. Men det bjuder jag på. Har man roligt så har man.

Kvällens roligaste kommentar kom självklart från Fanny. Vi stod i garderoben och skulle lämna in våra jackor.

Fanny: Kommer du ihåg när vi stod här sist? (Fanny står och diggar i takt med musiken och är generellt väldigt glad och ler stort)

Jag: Nä...

Fanny (efter en stunds betänketid så försvinner leedent) : Inte jag heller.

Toka!

2 comments:

Anonymous said...

Haha! Glad att jag kan ge dig inspiration till dina texter... Puss.

Åsa said...

Du är så duktig så =)