05 May 2008

Rubrikförslag tack!

De flesta har knatat hemmåt, men här sitter jag på kontoret och knegar. Jag försöker vara kreativ och skapa en framsida till uppsatsen. Ur det blå slog det mig att jag inte kommit på någon bra titel. Och det gäller ändå ett exjobb, lite får man väl anstränga sig. Uppsatsen handlar om målstyrning inom kommunal miljöpolitik och fokuserar på en ökad el-effektivitet. Med detta som bakgrund har följande alternativ ploppat upp...

"En el-ändig utmaning"
(Det är mitt egna kassa förslag som fick mig att hysteriskt börja fnittra här där jag sitter ensam i en gigantisk byggnad)

"Melstyrning i kommunel meljöpelitik"
(Detta är Martins förlsag, inte så tokigt faktiskt, frågan är bara vad min uppdragsgivare skulle säga)

Om någon har något annat förslag, feel free to share!

No comments: