26 January 2009

En lektion i ovillkorlig kärlek

I ett förhållande är man två. Two is the magic number.
Ovillkorlig kärlek som är toppade av ett gäng regler.
Låt mig ge er några regelexempel,
1. Man ska inte stoppa is på sin partners mage när han/hon sover. Uttrycket man ska inte väcka björnen som sover gäller stenhårt.
2. Man ska stötta sin parter i vått och torrt. Ens älskling fåååår äta hur många päronsplitt som han/hon vill. Såklart!
Jag klarar mig galant på samtliga regler.
I ett förhållande behöver man varandra.
O tycker att jag är bra att komma ihåg saker, så jag har fram tills nu varit hans personliga "kom-i-håg-maskin".
Fram tills förr förra veckan vill säga. Då köpte han en almanacka.
Mitt jobb som behövd flickvän är således lite naggat i kanten.

Jag har fyllt på iskuberna nu.

No comments: