29 April 2007

Då livet börjar

Mitt liv börjar efter tentan som går av stapeln på tisdag klockan nio noll noll. Här i England har de liksom inte fattat att första maj ska vara en röd dag. Trots att mitt liv börjar på tisdag eftermiddag, så betyder inte det att man inte kan smygplanera i sin agenda. Och mycket ska hinnas med;

Maila drottning Silvia och kolla hur hennes lägenhetsköpande förlöper. Knåpa ner lite rader till andra gamla kändisar som nog kan tänkas känna sig lite försummade, hysteriskt fotande av allt det vackra på campuset, lite grillning här och lite picknick där, besök av syster I med Fiskarpojken från Borås, besök av sötaste Pärlan, kanske en roadtrip? Kanske en helg i Skotland. Och i Wales.

Och som grädde på mosen bör jag nog fundera ut någon klurig och intelligent livsplan.

1 comment:

Johannes Söderberg said...

Man behöver ingen livsplan säger jag... (fast jag har massa planer ju...hm...äh, det är inget att lyssna till). Flyt med och se vad som händer. Det gör jag och det funkar faktiskt.
/J